משלוח מהיר חינם ברכישה מעל 170ש"ח עם שליח עד הבית לכל חלקי הארץ!

חנות המפעל של Vigor

מדיניות החלפת והחזרת מוצרים

מדיניות החלפת והחזרת מוצרים שנרכשו באתר תיק קל Tikkal.co.il

את יכולה להחליף או להחזיר כל מוצר שקנית באתר בתנאי שהוא:

באריזתו המקורית
בצירוף חשבונית הקנייה
חדש לחלוטין
ללא סימני שימוש
שניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש

את ההחזרה/ החלפה תוכל/י לבצע תוך 14 יום מקבלת המוצר, בחנות שלנו שנמצא ברחוב בנימין שמוטקין 25 בראשון לציון או באמצעות שליח.

החלפת מוצר:

בחנות: אתם מוזמנים להגיע עם הפריט והחשבונית שקיבלת במייל לאחר הקנייה באתר, לחנות שלנו שנמצא ברחוב בנימין שמוטקין 25 בראשון לציון.

החלפה עם שליח: בתיאום מראש מול שירות הלקוחות שלנו, שליח יגיע אליך לאיסוף המוצר ולהחלפה במוצר הרצוי. לתיאום צרי אתנו קשר בטלפון: 03-6035591.

עלות השירות תעמוד על סה”כ 50 ש”ח כולל מע”מ ל 2 הכיוונים  – לקיחת המוצר מהלקוח חזרה לחנות ושליחת מוצר חדש מהחנות ללקוח.

החזרת מוצר:

עם החזרת הפריט לחנות תוכלי לבחור בין:

זיכוי למימוש באתר 
זיכוי למימוש בחנות – יתקבל במקום
החזר כספי – עסקאות ששולמו באשראי יזוכו לכרטיס איתו בוצעה העסקה, במעמד החזרת הפריטים
עסקאות ששולמו ב-Bit או ב-Paypal יזוכו עד 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במשרדנו

חשוב לדעת:

שווי הזיכוי יינתן עפ”י הצגת חשבונית המקור.
הזיכוי בתוקף לחודש ימים

ביטול הזמנה:

תוכלי לבטל הזמנה שביצעת באתר במידה והמוצר טרם נשלח. לביטול ההזמנה צרי אתנו קשר בטלפון: 03-6035591.

ההחזר הכספי יבוצע באותו האמצעי התשלום בו בוצעה העסקה ובאותם התנאים, עד 7 ימי עסקים.

במקרה של צרכנית עם מוגבלות, אישה בת 65 ומעלה או עולה חדשה, אפשר לבטל את הרכישה, באתר בלבד, בתוך 4 חודשים, בהצגת חשבונית ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר.

תנאים כלליים:

מתנות והטבות:

במקרים בהם תיק קל (חברת אמילי ויגור) מעניקה מתנות ו/או הטבות במסגרת מבצע שנערך בחנות ו/או באתר, לא ניתן לקבל החזר כספי או זיכוי בגינם, ולא ניתן להחליפם לפריט אחר.

קופוני הטבה:

קופוני הטבה אשר ניתנים מעת לעת הינם חד פעמיים, לא ניתנים למימוש חוזר/ נוסף, ולא יתבצע החזר כספי ו/או זיכוי בגינם.
במידה ולא יוקלד קוד קופון בהזמנה באתר, הלקוחה אינה זכאית לקבלת ההטבה.

אחריות ושירות תיקונים:

אחריות לתיקים וארנקים תינתן למשך 6 חודשים ממועד הרכישה, אל מול הצגת הוכחת קנייה.
האחריות לא חלה על שפשופים, קילופים הנובעים מבלאי או שחיקה ואינה חלה על מוצרים עם קישוטים, חרוזים, אבנים ואביזרים נלווים לנתיקים.
האחריות לא חלה על פגמים הנובעים כתוצאה משימוש בחומר ניקוי לא מתאים, כתמי לכלוך ו/או פגיעה מגורם חיצוני.
אי נוחות אינה נחשבת לפגם במוצר.

הרשת מתחייבת לבדוק את המוצר במסגרת האחריות, ולתקנו תוך 14 ימי עבודה, וזאת בכפוף לשימוש סביר במוצר.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לתרום את הפריט במידה והפריט לא יאסף עד 60 ימים מיום קבלת ההודעה על תיקון המוצר.

שירות לקוחות:

זמין עבורך בימים א’- ה’, בין השעות 09:00-17:00, בטלפון 03-6035591 

0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריקלחזור לחנות